FAQ

Anulare Comandă

Pot anula comanda finalizată?

Comenzile efectuate se pot anula până la momentul confirmării acesteia cu unul din reprezentanții noștri.

Vă rugăm să ne contactați pentru anulare comandă în cel mai scurt timp la nr 0790395844 sau prin reply la email confirmare comandă.

Pot anula o comandă deja confirmată?

Comenzile confirmate nu se pot anula. Datorită naturii produselor comercializate produsele personalizate nu pot fi returnate, revândute, acestea fiind gravate permanent.

Comenzile la care se face renunțare după confirmare vor fi facturate cu costurile minime pentru amortizarea materiei prime consumate.


Plată

Când și cum plătesc?

În funcție de preferințele dvs. comenzile se pot achita fie ramburs la primirea coletului fie prin card bancar online la finalizare comandă pe site-ul nostru.

Plată refuzată

Adesea din lipsă fonduri disponibile comenzile achitate cu cardul pot întoarce ca rezultat de status „comandă eșuată”. În aceste situații recomandăm verificarea soldului disponibil.


Producție & Livrare

În cât timp ajunge coletul

Livrarea produselor se face prin intermediul firmelor de curierat rapid Fan Courier sau GLS, acestea oferă un termen minim de livrare de 24 ore și maxim 48 ore. În perioadele aglomerate precum sărbatorile sau perioadele de promoții naționale precum Black Friday pot apărea întârzieri de până la 5 zile.

În cât timp se realizează produsele din comandă?

Realizarea produselor comandate se face în termen de minim 24 ore de la comandă și maxim 72 ore. În situații excepționale când disponibilitatea materiei prime necesare este redusă pot apărea întârzieri de maxim 5 zile.

Cart