Termeni și condiții

1. Alegerea produsului.

Magazinul Armilla foloseste un coș de cumpărături “virtual” în care puteți adăuga produsele folosind butoanele de “adaugă în cos”.
Aceste butoane se afla lânga produse sau în detaliile acestora.
Coșul de cumpărături se afla în partea dreapta a fiecărei pagini din acest site și oferă posibilitatea de ștergere a produselor sau modificarea cantităților.
După ce ați ales produsele în cantitățile dorite apasăti butonul “Finalizează Comanda”. Pentru a trimite comanda sunt necesare datele dumneavoastră de contact completând toate câmpurile din “Informații client”.

Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea aparitiei lor. Ne rezervăm dreptul de a da prioritate comenzilor achitate cu cardul.

După efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu listingul comenzii care va fi trimis la adresa cu care te-ai înscris pe site.

Dacă nu s-a primit acest email inseamnă ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care va rugam sa ne contactati. Recomandăm să verificati folderele “spam/junk” în cazul în care nu aveti email de confirmare în inbox.

2. Livrarea

Termenul de realizare al produselor și implicit de expediție al produselor este între 1 și 5 zile lucratoare.

În situațiile în care din motive dependente de procesul de producție pot interveni întarzieri la realizarea produsului comandat vom anunța telefonic sau prin intermediul adresei de email furnizate la finalizarea comenzii.

Expediția produselor se face doar prin curier rapid, astfel coletul va ajunge acasă la dumneavoastră în 24-48 de ore de la validarea comenzii (confirmata cu email automat la finalizarea comenzii de către operatorii noștri).

În cazuri extreme precum perioada de Black Friday, Sărbători Legale, Crăciun, termenul de livrare al firmei de curierat poate ajunge până la 5 zile.

Dacă în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă de contact pentru a nu se produce întarzieri la livrare sau chiar nelivrarea produselor comandate.

Taxele de transport sunt suportate de catre vânzător/cumpărător conform conditii livrare.

Produsele aflate în expediție prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier sunt disponibile pentru livrare către client 5 zile lucrătoare de la data trimiterii coletului, a numărului de AWB către client prin intermediul SMS.

În acest interval de timp ve-ti fi contactat atât telefonic cât și prin SMS de către agentul de livrare al Fan Courier.

Program de lucru

Preluare comenzi on-line: NON-STOP.
Procesari comenzi (confirmari de stoc, informatii, etc):
Luni-Vineri, de la 11:00 la 17:00.

Comenzile trimise dupa ora 17:00 iar in zilele de Sambata si Duminica si zilele sarbatorilor legale vor fi procesate in prima zi lucratoare ce urmează.

3. Plata produselor.

Ramburs:
Plata produselor se va efectua în sistem ramburs, adica în momentul primirii coletului de la agentul firmei de curierat.

Plată cu cardul:
Prin intermediul Netopia MobilPay, plată cu cardul.

Livrarea va fi facuta prin intermediul firmei de curierat Fan Courier.

În colet se afla marfa comandată de dumneavoastră însoțită de factură și certificat de autenticitate. În cazul în care dvs platiți transportul trebuie să știți că prețul acestuia va fi încorporat în factura emisă.

4. Garanția produselor.
Download certificat garanție

Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru virtual sunt noi, în ambalajul original al producătorului Armilla și în momentul livrării sunt insoțite de factură, conform legislației in vigoare.

Magazinul Armilla nu garantează că descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului este lipsit de erori sau că este complet.

Armilla nu iși asumă responsabilitatea și nu poate fi facută responsabilă pentru orice pagube aparute prin folosirea în orice fel a produselor achiziționate prin intermediul acestui site, produse pentru care Armilla nu oferă nici o garanție, expresă sau implicita.

Armilla nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele achiziționate nu corespund scopului pentru care au fost achiziționate.

Orice reclamație va fi adusă la cunoștința Armilla în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor, urmând ca aceasta sa fie transmisa departamentului de relații cu clienți, spre solutionare.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renuntă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea obligatorie a unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte inclusiv ambalajul si accesoriile aferente, adica acestea sa nu prezinte semne de uzura. Denuntarea de contract se face numai in scris, printr-un email reply la emailul de confirmare comanda.

5. Returul produselor.

Returul de produse poate fi solicitat pentru urmatoarele situatii:

1. Renunțare necondiționată retur, în termen de 14 zile de la primire comandă.
2. Produse cu defecte de fabricare.

Daca vi s-a livrat un produs cu un defect de fabricare vă rugăm să semnalati cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit. Toate costurile de retur și transport al produselor cu defect de fabricare vor fi suportate de catre noi.

ATENTIE: Produsele purtate, spalate, deteriorate sau cu ambalaj lipsă NU POT FI RETURNATE.

Vezi aici condiții, procedură și formular retur.

6. Autenticitatea si conformitatea bratarilor Armilla.

Autenticitatea produselor comercializate prin intermediul platformei online www.Armilla.ro este atestată de certificatul de autenticitate eliberat de Armilla Urban Art SRL, document emis in baza autorizatiei eliberata de ANPC pentru efectuarea de operațiuni cu metale prețioase sau pietre prețioase.

Acesta va fi transmis către client împreuna cu documentul fiscal (factura fiscala)(email) în care este mentionat gramajul produsului.

Gramajul produsului finit, prin prisma procedurii de fabricație al materiei prime poate diferi fată de cantitatea mentionată în magazinul online și specificat pe documentul fiscal cu până la 6%.

Această variație se poate întalni atât in plus cât și în minus față de cantitatea specificată în magazinul nostru online, iar aceasta variație este datorată in proportie de 100% procesului de fabricație al materiei prime (sfere din Aur si alte forme din Aur) utilizate în confecționarea modelelor de brățări și lanțuri sau alte bijuterii prezente în magazinul online.

7. Renunțarea la cumpărare:

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (ambalaje și etichete intacte, fără urme de spălare sau folosire).
Returnarea banilor se va face dupa ce produsul achiziționat va ajunge în posesia Armilla, prin transfer bancar, sau prin livrare cu verificare, cu plata ramburs contravaloarea produsului.

Rambursarea fondurilor pentru comenzile achitate cu cardul prin intermediul Netopia Mobilpay se va procesa în ziua primirii solicitării și poate dura între 7 si 30 de zile în funcție de banca emitentă a cardului.

Rambursarea se poate solicita în termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzii și implicit a plății. După acest termen este necesară solicitare prin email la care trebuie atașate și informatiile de cont pentru operarea transferului în contul beneficiarului.

Contravaloarea transportului de retur va fi suportată de către client.

Suma inapoiată nu include cheltuielile de transport.

ATENTIE: În toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în amblajul Armilla și să conțină toate elemente primite.
Deteriorarea, utilizarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
În cazul în care doriți returnarea produsului in termenul legal, vă rugam să ne contactați telefonic la numărul 0790395844 sau prin reply la email-ul de confirmare comandă, sau direct prin email la adresa: contact@Armilla.ro unde se va mentiona numărul de comandă.
Pentru soluționare rapidă recomandam completarea formularului de retur și transmiterea acestuia completat, scanat sau poză în atașament la mail-ul de renunțare.
În cazul in care nu este respectată această procedură ne rezervam dreptul de a refuza returul produsul.

NU BENEFICIAZĂ DE POLITICA DE RETURNARE PERSOANELE JURIDICE.

Regulile de mai sus se aplică inclusiv comenzilor telefonice (prin comandă telefonica se ințelege orice comandă transmisă și confirmată de client fără a folosi e-mail, fax, etc). Acesta clauza se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicandu-se definițiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2.

8. Anularea comenzilor:

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că dorește anularea comenzii, atât prin sms la nr. 0790395844 sau email la adresa contact@Armilla.ro în termen de maxim 24 ore de la efectuarea comenzii.

Recomandăm transmiterea notificării de anulare comandă, în scris, în maxim 24 ore de la transmiterea comenzii, interval în care vom contacta clientul atât telefonic cât și email pentru confirmare date comanda și livrare comandă.

Armilla.ro își rezervă dreptul de a restricționa dreptul utilizatorului de efectuare comandă nouă ulterioară comenzii anulate.

9. Renunțare la comandă în tranzit(expediție):

Comenzile confirmate de către client, fie telefonic fie prin email, expediate prin curierat rapid de către Armilla.ro cu acceptul clientului, client care si-a exprimat acordul atât prin efectuarea comenzii online pe site-ul www.Armilla.ro cât și telefonic sau email în cursul procesului de procesare comandă atrage de la sine obligația de ridicare/receptie livrare comandă de la agentul Fan Courier sau din Sediul Fan Courier.

Dreptul de renunțare la comandă, conform legislație în vigoare este valabil de la momentul recepției produsului comandat. (vezi pct. 7)


10. Facturare

Toate documentele fiscale emise de către Sc. Armilla Urban Art SRL vor fi transmise către client începând cu 01.01.2020 doar prin intermediul formatului digital de tip email. Acestea vor fi transmise automat la finalizarea comenzii către client la adresa de email specificată la completarea comenzii. Documentele fiscale pot fi descărcate pentru a fi tipărite urmând link-ul securizat atașat la email.


Atentie!

*Refuzarea primirii coletului atrage de la sine obligativitatea de plată a clientului, a intregii contravalori costurilor de livrare expediție tur și retur.

*Armilla.ro va factura costurile de livrare clientului atât pentru expediția tur cât si pentru retur colet.

*Sumele datorate vor fi transferate către entitățile colaboratoare, abilitate pentru recuperare creanțe iar cheltuielile de judecată vor fi suportate de către cumpărător.

Cart